miercuri, 23 noiembrie 2011

Picatura de vopsea - 54 - CARESSED BY THE SUN Horatiu Lazar


Horatiu Lazar


Am urmat Colegiul Universitar Studium - Design publicitar. Aici a inceput pasiunea mea pentru fotografie. Se intampla in anul 1999 cand fotografia digitala era la inceput.




Evolutia, tehnologic vorbind, a fost una normala : point and shoot - bridge camera - DSLR - inca un DSLR. Nu o sa dau nume, nu vreau sa nominalizez branduri, sunt de parere ca cel mai mult conteaza "ochiul"- inspiratia, este putin important ce aparat folosesti.




 Imi plac culorile, armonia, contrastul, simetria... de aceea poate majoritatea fotografiilor mele sunt color. Fotografiile mele sunt post editate si au tonuri calde, nuante vintage. Imi place sa "pictez" fotografiile si sa duc imaginea acolo unde vreau eu, sa recompun realitatea si sa o expun asa cum ea exista in viziunea mea.




De cele mai multe ori dintr-o fotografie relativ banala ajung la un rezultat surpinzator. Consider ca programele de editare au schimbat radical trendul in fotografie si sunt foarte importante pentru mine dar si pentru majoritatea fotografilor din zilele noastre. Nu pot sa-mi definesc stilul si nici nu vreau, este in continua schimbare si asa va si ramane.




Horatiu Lazar




Pagini de studiu: S-Hell Marius Grozea Blue and other sounds Pardau Ciprian