vineri, 28 octombrie 2011

SAPTAMANA VIITOARE / NEXT WEEK - MIERCURI / WEDNESDAY ora 11:59 (GMT +2 - Helsinki, Minsk, Riga, Tallinn, Vilnius, Bucuresti, Ankara, Atena, Istanbul, Kiev, Sofia, Tel Aviv (+ Ierusalim), Grecia - Ile, Corfu, Creta, Santorini, Rodos, (Turcia ) Antalya, Kusadasi, Amman, Beirut, Cairo, Cape Town, Damasc, Harare, Pretoria) Picatura de vopsea - 51 - HIBERNAL HAIKU Andrei Baciu


Andrei Baciu


Si acum am ezitări când sunt întrebat de când fac fotografie. :) Aceasta deoarece, cu toate că am primit primul meu aparat foto prin clasa a saptea – un Orizont neaos ce imita prin sigla lui rosie o mult mai celebră marcă –, am intrat pe tărâmul fotografiei abia prin facultate. Si asta întâmplător, deoarece telefonul mobil pe care îl cumpărasem avea si o cameră foto atasabilă. Doi ani am pozat doar cu ea, însă au fost doi ani în care am învătat enorm, de pe internet si, apoi, din reviste si cărti. Învătare e un termen impropriu, căci faptul de a descoperi emotiile uluitoare pe care ti le oferă contemplarea unei fotografii adevărate si de a te întreba ulterior de ce si cum se întâmplă această veritabilă minune nu poate fi asezat sub umbrela oarecum restrictivă a acestui cuvânt: am fost si sunt mereu motivat de o perpetuă si consumantă încântare în fata artei scrierii cu lumină. De trecut la DSLR, am făcut-o abia în 2009, dar o spun cu toată sinceritatea că, dacă as putea-o lua iar de la capăt, nu mi-as dori să fie altfel.




Pagini de studiu: S-Hell Marius Grozea Blue and other sounds Pardau Ciprian