miercuri, 3 august 2011

Picatura de vopsea - 38 - A FISHY SITUATION Negrea Bogdan


Bogdan Negrea


Intodeauna am fost atras de partea mai experimentala a vizualului, astfel dupa cativa ani de fotografie clasica, simtindu-ma limitat de incadrare si de temele pe care le puteam aborda am inceput sa imi creez eu scena pe care o aveam in minte cu ajutorul colajelor. Primele colaje le-am vazut pe blogul Cristinei Venedict si pot spune ca m-au influentat ca si tehnica.

Ca teme, prefer suprarealismul si conceptualul. Culorile pe care le folosesc sunt in functie de stare si de ce vreau sa transmit. Fotografiile folosite in colaje sunt facute de mine, singurul lucru care nu imi apartine fiind unele texturi. Ca si artisti preferati: Rene Magrite, Salvador Dali, Cristina Venedict, Dave Nietsche, Maggie Taylor.

Deocamdata ma joc cu diferitele lucruri care se gasesc la cate un moment dat in fata obiectivului, transformandu-le ulterior in parti componente ale imaginii finale. O alta parte a vizualului pe care incerc sa o descopar este legatura dintre sunet si imagine. In prezent lucrez la un proiect… sinestezic, prin care vreau sa transpun in imagini diversele stari pe care til le produce muzica. Din fotografia clasica imi place experienta filmului si a fotografiei de strada pe care sper sa le descopar in viitor.

Imagination is more important than knowledge….”… zicea Einstein. Ghidandu-ma dupa acest citat prefer sa las pe fiecare sa isi imagineze o poveste fara sa prea influentez eu prea mult.

TV 1.2: reprezinta una dintre primele mele incercari de a reprezenta o lume suprarealista combinand elemente cunoscute sau banale.
A fishy situation: este primul colaj dintr-o serie in care mi-am propus tanspunerea unor expresii in ceva vizual.
Examination of time: face parte dintr-o serie in care am incercat sa fac o analiza a timpului,

Bogdan Negrea


Pagini de studiu: S-Hell Marius Grozea Blue and other sounds Pardau Ciprian

2 comments:

alexander spunea...

da, se vede clar magritte. tv 1.2 mi se pare mai personala, si astfel, mai reusita. incearca si introducerea de cuvinte ''magnetice'' care sa ''dinamiteze'' coaljele. desi stiu, este pe undeva o contradictie sa pui un vuant in poza.

Chesterbrook Academy Elementary spunea...

There is a Magritte quality in your collages.

Interesting compositions.
I love the colors.