miercuri, 27 iulie 2011

Picatura de vopsea - 37 - DIFERITE Secret Cret

Secret Cret


Sunt originar din Turda, dar trăiesc în Israel, lângă Beer Sheva, din toamna anului 1974. Sunt un „mos” de aproape 62 de ani, pensionar, căsătorit si sotia pensionară. Am ajuns să îndrăgesc fotografiatul în urmă cu putină vreme. În tinerete, în urmă cu multi ani, eram plin de admiratie pentru cei ce stiau să fotografieze si aveau aparate de fotografiat. Am crescut fără să mă atragă deloc. În urmă cu câtiva ani am primit cadou un Palm, un fel de mini calculator care avea si o cameră micută de 1,3 mp. Astfel am început să fotografiez prin curte câinii, pisicile si florile. M-a prins, îmi place, sunt fotograf amator începător, dornic să învete cât mai mult. Am cumpărat un aparat de fotografiat, apoi încă unul si asa am ajuns în aproximativ 3 ani să tin în mână si să fotografiez cu el un Canon EOS 500D (l-am cumpărat în Septembrie 2010). Uite asa am ajuns sa detin un arsenal intreg de obiective: Canon Zoom Lens EF-S 18-55mm image stabilizer, Canon Zoom Lens EF-S 55-250mm 1:4-5.6 IS, Canon Zoom Lens EF 17-40mm 1:4L USM, Canon Zoom Lens EF 70-200mm 1:4 L IS USM. Plănuiesc să-mi cumpar si un obiectiv Macro.

Îmi place să fotografiez în special flori, fotografiez pisicile care trăiesc în curtea mea. Mă fascinează în mod special Close up si Macro. Bineinteles sunt nedespărtit de aparatul de fotografiat si în orice clipă când mi se pare că văd ceva înteresant fotografiez. Singurul program de editare pe care il folosesc este Picasa. Poate voi încerca în viitor si altele.

Constient de faptul că-s începător încerc să invat cât mai mult din orice sursă ce se iveste în cale. Pe internet urmăresc cu interes site-urile fotografilor profesionisti sau amatori care au bloguri sau site-uri dupa caz. Încerc să ajung la cât mai multe pagini cu fotografii. Stiu că sunt foarte multe si sunt multe sunt pe care încă nu le-am descoperit. Astfel văd: 100photographers, Blogul lui Alex Mazilu, Adrian Petrisor, World in a photography (Carmen Negoiță), S-Hell, Photographis(Daliana Păcuraru), Two cents about Romania, Calinutz78, Conjugat, Costin Comba, Irina Comba, Alex Gălmeanu, Marius Grozea. Nu vreau să mai continuu pentru că sunt încă multi altii. Lista aceasta de nume si bloguri nu se vrea a fi sub nicio formă un clasament. În situația mea ,pot să invat de la toată lumea câte ceva. Sunt la începutul drumului si merg înainte...


Secret Cret

Pagini de studiu: S-Hell Marius Grozea Blue and other sounds Pardau Ciprian