duminică, 9 mai 2010

Recomand cu deosebita placere "Pensiunea Nea Marin"


Pensiunea Nea Marin este situata in inima Satului Magura intre Masivul Piatra Craiului si Masivul Bucegi, la 5 km distanta de orasul Zarnesti si la 30 km de orasul Brasov, intr-o zona recunoscuta pentru deosebitul peisaj oferit de relieful ce-o inconjoara.
Pensiunea pune la dispozitia oaspetilor un spatiu de cazare compus din 5 dormitoare cu baie proprie, bucatarie complet utilata, living cu o priveliste de basm asupra Masivului Bucegi, dotat cu bar, loc de luat masa si semineu, acestea oferindu-va un maxim de confort si buna dispozitie.
De asemenea in curtea aferenta pensiuni exista gratar acoperit, foisor, loc de joaca pentru copii si locuri de parcare.
Aici s-a filmat emisiunea "Serviti, va rog!" difuzata de postul de televiziune PRO TV. Marturie a faptului ca pensiunea "Nea Marin" a fost cea mai potrvita gazda pentru vedetele care au participat la emisiune.
Vreau sa mai adaug la cele de mai sus ca numai aici gasiti o gazda cu un suflet de aur, o femeie care daca ai incerca sa o cauti nu o gasesti - Mergi acolo sa te convingi singur!

7 comments:

Anonim spunea...

Foarte frumos! Pe mine m-ai convins.

Anonim spunea...

What a fairy-tale house. Makes me wish to visit your beautiful country more and more.

Daliana Pacuraru spunea...

Hey, ce loc frumos... Daca ai timp,posteaza informatia si aici (http://rainbow.theforum.name/),pentru prietenii mei! Minunata zona si excelente fotografii! Multumesc anticipat!

marius grozea spunea...

uite ca te-ai descurcat sa ajungi :D
nu mai fi suparat ca nu am putut sa vin si eu!

adriana spunea...

am intrebat la o alta postare daca e vorba de MAGURA de langa Zarnesti...am ghicit...pe masura ce am vazut pozele m-am lamurit...este Raiul pe pamant acolo...l-am vizitat prin 97...incepand cu drumul pana acolo (pe jos, la vremea aceea si sfarsind cu ospitalitatea celor care ne-au gazduit0 toate au fost la superlativ...din pacate nu aveam nici o fotografie...multumesc foarte mult pentru bucuria reintalnirii cu aceste locuri minunate prin intermediul cadrelor tale

si o rugaminte...le pot prelua pentru blogul Din casa direct in Rai?

Dungha spunea...

Poti prelua orice de pe blog atat timp cat se mentioneaza susrsa.

Toate cele bune!

adriana spunea...

Multumesc; sunt convinsa ca si cititorii mei vor aprecia peisajul http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/05/o-mini-vacanta.html