duminică, 16 august 2009

Valuri de cultura

4 comments:

VirgoSs spunea...

chiar amuzanta poza:)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

:))poate o loveste totusi vreun val de cultura

Belizarie spunea...

Da, valuri si valuri...

Mariana Marziali spunea...

Muy buena fotografía! muy oportuna . Recorrí tu blog y me gustaron mucho las imágenes.
Saludos