duminică, 22 martie 2009

Usa de biserica

6 comments:

Unknown spunea...

spoveditoare conotatii si interesanta prelucrare, ca si cum ar fi pirogravata.

the dear Zé spunea...

Obrigado por teres eleito o meu blogue. Bem vindo ao meu sítio (onde foste adicionado).
Até logo.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

faina

Oana M spunea...

In afara de imaginea asta faina... titlul spune muuulte. :)

Numai bine!

gabi spunea...

Interesul manifestat de Isus pentru bisericile Lui văzut în două exemple din Apocalipsa:

„ Îngerului Bisericii din Filadelfia scrie-i: „Iată ce zice Cel Sfânt, Cel Adevărat, Cel ce ţine cheia lui David, Cel ce deschide, şi nimeni nu va închide, Cel ce închide, şi nimeni nu va deschide:
„Ştiu faptele tale: iată, ţi-am pus înainte o uşă deschisă pe care nimeni n-o poate închide, căci ai puţină putere, şi ai păzit Cuvântul Meu şi n-ai tăgăduit Numele Meu."

Foarte frumos !

gabi spunea...

Si mai e ceva:
Bisericile sunt in noi, iar usa, tot acolo.