miercuri, 7 iulie 2010

Fuga - spre copilarie

2 comments:

love time spunea...

Frumos portret!

DoarATAT spunea...

Bună Ziua !
Domnului Dungha !
~
Am revenit azi AICI, pentru că am răspuns la chestionarele ... cu VOT ! Desigur ŞI acestea păstrează "incertitudini".
1) "Cât de des...?" ... de câte ori deschid LA MINE ... "TE ZĂRESC" în partea superioară ... a unui "BlogList", dar ... de "intrat", mai rar ... pentru că ... fotografii Bloggeri (cred eu) ... NU au nevoie de prea multe cuvinte ! Eu MULŢUMESC în GÂND ... tuturor celor care ... afişează imagini ! Dar MAI ALES ... celor care "SE OBOSESC" ... să aşeze IMAGINI de VIAŢĂ, "văzute" ... de EI ÎNŞIŞI !!!
2) deocamdată ... 54 !
3) amândouă, ... dar am votat: alb-negru !
4) Foarte bun ! ... pentru că ... este COMPLET: NU se "prezintă" doar ... pe "Sine" ! (reuşind ... să NU se "încarce" inutil ... aşa cum "fac ... eu" !)
~
Cornelius,
PS: ... te rog să mă ierţi ! ... pentru "dezmăţul" verbal ! ...
... uneori, mai "trag cu ochiul" SĂ VĂD ... "ce-am pierdut" ...
~,