duminică, 5 ianuarie 2014

Carcotas sau nu?

Avand prea mult timp la dispozitie rasfoiesc internetul din scoarta in scoarta. Vorba vine ca as fi reusit sa o fac, nu am nici o sansa sa vad tot ce se intampla, cred ca o viata ar fi prea scurta ca sa si reusesc la cate prostii se scriu pe tot felul de pagini fara rost. Nu pot si nici nu sunt avizat sa spun  ca daca citesti ce scriu eu este bine. Eu zic sa mai cauti! Cauta pentru ca unele lucruri sunt interesante dar greu de aplicat pentru ca acele lucruri sunt scrise de teoriticieni, aceia care le stiu pe toate -de ce te strambi nu ai vazut sau citit?- iar unele scrise de tampiti ca si mine. Peste an m-am trezit ca trebuie sa vorbesc, sa scriu mai clar balarii neantelese de nimeni. Vrei tu sa intelegi ceva? Ti-ar fi greu sa incerci si nu iti recomand. Sunt prea derutat sa ma recomand ca un bun orator. Ooo! Am spus orator sau ornitoring? Si ca sa continuam ideea care inca nu este coapta, sunt lucruri scrise de cei care au incercat un experiment insa nu este valabil doar pentru ei ci si pentru inca o persoana care traiste in Africa. Astia sunt cei care practica dar intelegand ca lumea este tampita si arunca din buzunar bani pe cacaturi se trezesc peste noapte profesori. Au atata bunavointa incat isi doresc din "suflet" sa invate intreaga natiune cum sa faca. Nu sunt carcotas si daca as fi o recunosc. Pierd ceva? Nu! Pentru ca nu am ce sa pierd!


Pagini de studiu: S-Hell Marius Grozea Blue and other sounds