vineri, 17 ianuarie 2014

Atentie la mingie

Generatia corporate. Fiecare barbat, femeie, copil cara cate o geanta ori rucsac in care sta confortabil un laptop sau o tableta. Un domn imbracat office, proaspat barbierit, cu o geaca rosie stransa pe corp de unde rasare un nod de cravata, pantofii tociti pe margini, un pantalon de stofa gri avand un mers de semanatoare cara hotarat in aglomeratie un bidon de cinsprezece litri de apa lata. Un miros placut te invaluie. O doamna cu pardesiu maro lung pana la glezne, palarie neagra fara pana si tocuri inalte trage dupa ea un geamantan urias, gri cu role de unde apare intr-un colt vioi un dekstop alb. Se simte o aroma placuta de cartofi prajiti si hamburgeri de la Mc-ul din apropiere. Tigari baieti, tigari! Difuzoarele caraie, baraie de doua ori " Iun, iun, iun, iun (o sirena) 112 serviciul de urgenta care iti apara casa, proprietatea si venitul. Apelarea abuziva se pedepseste" (la colt pe coji de nuci). Blink! Esti somer? Nu ai nici un venit? Suna acum la 112 ca sa iti asigure venitul."Eu am sunat si au sosit imediat iar acum sunt fericit! Suna si tu!", "De multe ori, fiind acasa fara nici un venit, ma gandeam daca cineva in ziua de astazi te poate ajuta. Acum am gasit raspunsul! Am sunat la numarul de telefon si imediat au aparut. Din acea zi viata mea a capatat contur. Sunt mult mai fericit!" :)  Jocul cu mingia in bazin este interzis!


Pagini de studiu: S-Hell Marius Grozea Blue and other sounds